søndag 29. juli 2012

Rot & skrot på kjøkken benken... Er forhåpentligvis historie nå!

På kjøkkenet vår har vi to store kjøkkenbenker. Dette er den "lille" den er på drøye 3 meter. Da vi flyttet inn sa jeg " den benken skal det aldri være rot på, den skal alltid være ryddig og fin" men dessverre gikk det ikke slik...

Det er nesten alltid rot og skrot på den :o( Jeg har utallige ganger skjemtes over den, men nå har jeg kjøpt to kurver med lokk og da blir det vel en orden på dette. Og når vi har noe skrot kan vi gjøre som strutsen, gjemme det under lokket :o)




I skrivende stund er ikke gubben hjemme så jeg vet ikke om han blir imponert... He he...




4 kommentarer:

  1. Så lurt Toril :) Har en skuff på kjøkkenet jeg, som rommer mye rot

    SvarSlett
  2. Sikker på kurvene er store nok?? Men vart ryddig og fint!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, Toril! Flink du har vært. Hva sa gubben?? ;-)

    SvarSlett
  4. He he .... Ja det ble ryddig og fint :o) Men gubben ble ikke så veldig imponert over kurvene! Han mente det var "no billig drit" billige var dem ikke, men kvaliteten var ikke helt på topp, men jeg likte dem godt :o)

    Og det skal sies at det har holdt seg ryddig etterpå :o)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)