søndag 19. august 2012

Fremkalling av bilder og lage album.... Evighetsprosjekt!?!

En gang må man jo begynne! og dette har hengt over meg lenge... men nå har jeg fått et lite dytt i.....

Da Maria var baby var jeg såååå flink til å fremkalle bilder, sette de i Scrapbookalbum. Jeg pyntet og ordnet og kjøpte klistremerker osv ...... Men plutselig så ble det slutt.... Jeg er kommet til Juni 2006
Det vil si at jeg har igjen 6 år og 3 mnd for å komme ajour med hennes album...
I utganspunktet så trenger det ikke være så vanskelig... men siden jeg ELSKER å ta bilder så tar jeg Ca 11 tusen bilder i året.... Så for å fullføre dette prosjektet så har jeg noen timer foran pc skjermen. Og det er bare til Maria.... Robin sine album er jo ikke påbegynt engang.....

Men nå har jeg fremkalt noe over 600 bilder og kjøpt 2 album og det er album man bare kan sette bilder inni (med lommer). Da trenger jeg ikke bruke så mye tid på å sette inn og pynte. Det viktigste må være å sette inn bilder!

Bildene er fremkalt på fotoknudsen.no bestiller man over 500 bilder koster de 49øre... når de har kampanje. Det hjelper masse!

Noen som kjenner seg igjen??

6 kommentarer:

  1. Kjenner meg litt igjen her. Begynte da Niko var født. Satt i 3 bilder i scrapbook album....og resten har havnet i vanlig album med lommer. Har ikke vært motivert nok til å prioritere det. Kreativiteten har manglet

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er mangel på tid og kreativitet jeg også har hatt... Og etter hvert har det likevel bare drøyd når man ser at tiden flyr og dette blir mer og mere jobb...

      Har du kommet langt på Nikolai sitt da? eller har du flere år som meg?

      Slett
    2. Har bare satt inn 3 bilder og de er fra dagen han ble født....

      Slett
    3. Da har også du en jobb å gjøre forran deg! Du får kjøpe sånnt album som jeg har bestillt, så slipper du å være så kreativ!

      Slett
  2. Etter jeg fikk datteren min for 2 1/2 år siden har jeg laget 14 album.. Jeg tar også sinnsykt mye bilder, å det er så vanskelig å plukke ut alle bildene man vil ha uten å få så alt for mange :p For min del burde det vel roe seg ned nå etterhvert, men er lurt å gjøre det en gang i året så det ikke hoper seg opp :)

    Er jo utrolig koselig å se på gamle bilder, å kanskje spesielt fra barna var mindre.. Du får kose deg MASSE :)
    -Airin-

    SvarSlett
    Svar
    1. 14 album er veldig mange, men det er utrolig koselig. Og ja det er duper vanskelig å velge ut bare noen bilder. Men vi har familie langt nord og da bruker jeg å sende på mail det jeg kaller "skrytebilder" og da må jeg velge bare noen. Og da tar jeg å fremkaller de. Da blir det litt færre bilder.

      hyggelig du kommenterte på bloggen min :o)

      Slett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)