mandag 6. august 2012

Supergod TUPPERWARE smoothie

Regnet bøtter ned og ferien er over. Det er mandag og hyggelig med en liten vri på ettermiddagen.

Jeg har en smooth shopper fra Tupperware. Jeg fikk den som vertinnegave en gang jeg hadde party.
Den tar liten plass i skuffen og er mer praktisk enn å ha en stor blender! Men skal man lage smoothie så kan man ikke bruke frosne bær.

Resultatet ble bra og smoothien smakte godt.
Flaks også for de som kom innom på besøk, som fikk smake :o)



Min Jorbær smoothie oppskrift:

En kurv jordbær (delte bærene i fire deler)
1/2 banan (delt i skiver)
Ca 2 1/2 dl  vanilje youghurt
litt juice

Dette blandes ved å dra i snora! Jeg måtte dra litt i den først for å få plass til youghurt `en
Resultatet ble 4 glass
Når friske jordbær ikke er å oppdrive har jeg kjøpt frosne bær og tint de i kjølseskapet overnatten
da har jeg beregnet det som en porson.


2 kommentarer:

  1. Mmmmmm tror jeg besøker deg snart, jeg!!!

    SvarSlett
  2. Høres veldig godt ut Toril. Lager av og til smoothie her og. Nikolai elsker det :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)