onsdag 10. april 2013

Nye joggesko - tilpasset mine føtter og joggeteknikk

Løplabbet.no

I går var jeg på løplabbet for å kjøpe nye joggesko.
Skoene jeg endte med er spesielt tilpasset min fot og joggestil.

Først måtte jeg stå på en glassplate uten sokker, under platen ligger et speil, slik at man kunne se hvordan foten min trykker nå jeg står.

Deretter måtte jeg løpe på en tredemølle i ca 20 sek. Da ble jeg filmet, slik at man kan se hvordan jeg jogger og belaster foten. Jeg måtte også jogge en gang til etter at jeg hadde fått skoene og sammenligne fra første gangen.

Han jeg fikk hjelp av var virket veldig dyktig og engasjert. Jeg vil anbefale å handle joggesko der.
For mer info gå inn på løplabbet.no




Jeg personlig ville nok aldri valgt disse av utseende. De ser jo ikke så kule ut. Men jeg er blitt så voksen nå at jeg syntes det er viktigere med sko tilpasset meg, enn at de skal være kule :o)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)