lørdag 18. januar 2014

Navn navn navn navn navn

Navn av klær og ting

Nå i kveld tok jeg en runde og navnet alle de nye klærene barna fikk til jul. Jeg stryker på navnelister på alt av klær også ull. Jeg er nok over middels opptatt av å navne klær. Jeg jobber i barnehage og har mange ganger blitt oppgitt over at nye fine klær ikke finner eieren sin fordi de ikke er navnet. Og når jeg har barn på besøk inne som ute som slenger fra seg klær og sko så er det så flott når de er navnet. Også mine egene klær navner jeg. Jeg er like redd for mine hjemmestrikkede votter som barnas votter  og selv om jeg kansje passer bedre på tingene mine enn barna så er det likevel fortgjort å glemme de hos veninner eller i andres biler etc

jeg er mest fornøyd med Navnelapper.no

1 kommentar:

  1. Å navne klær er kjempe viktig i barnehage og skole. Det gjør jeg alltid med alt Niko har. Mine egne derimot er jeg ikke så nøye med ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)