tirsdag 6. mai 2014

Jogge prosjekt ☆

I full gang 


I fjord vår startet jeg igjen å jogge etter vinteren. Jeg hadde store ambisjoner om mye jogging og komme I god form. Men det ble mest med ambisjonene! Treningslysten uteble og formen ble aldri som jeg ønsket! Og i frykt for at dette skulle skje i år også så var jeg så crazy å melde meg på Fornebuløpet og skal jogge 5km. 


Jeg har sjekket ut de gamle treningene mine på Runkeeper og jeg har aldri jogget 5km før. 
Så dette er virkelig en utfordring for meg selv. 

Jeg har kjøpt meg ny treningst thigts og er godt fornøyd med den. 


Jeg har også vært på joggetur med ei venninne :o) Det var gøy og motiverende og ny joggetur er planlagt på torsdag. 


I dag regnet det, men det stopper ikke meg nå... 
I dag jogget jeg 7gang på 10 dager, er meget godt fornøyd med det. 
Det beste er at jeg allerede merker at jeg blir i bedre form.... 
I skrivende stund er det 15 dager 04 timer 24 minutter 51 sekunder til det starter, så jeg har ikke veldig god tid. 

FORNEBULØPET.NO



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)