søndag 17. august 2014

S Y M A S K I N ☆

Kjøpt meg symaskin 


Jeg har lenge tenkt på at om jeg skal lære meg noe nytt, så er det å sy med symaskin. 
Jeg er blitt veldig inspirert av bloggen HOUSE OF HOPEN
Og jeg kjenner så mange som tryller frem flotte kjoler, puter og klær på synaskinen. 
Men for å lære seg dette måtte jeg ha en maskin. Jeg har kjøpt en superbillig maskin. 
Ukens Coop tilbud 499kr så da slo jeg til. 
Jeg rakk så vidt å prøve litt i går før jeg måtte dra på "kräftskiva" med venner 
Og nå har jeg tre par selbuvotter som venter på å bli strikket....
Så jeg må vente litt, før jeg setter alle kluter til med sying.


1 kommentar:

  1. Jeg kjøpte meg en Singer symaksin på Coop Obs for et års tid siden tror jeg, men har ikke brukt den så fryktelig mye enda :p
    Sydde en vimpelrekke i forbindelse med en babyshower jeg arrangerte for bestevenninnen min, og dett var dett :p Men den ble flott da!!

    Har en plan om å sy noen søte grytekluter en gang før jul, har kjøpt stoff og alt!! Men det er litt plukk og makkverk med forberedelsene før man setter seg til maskinen... Det er nok det som gjør at jeg ikke kommer igang.

    Ønsker deg en koselig søndag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)