søndag 23. august 2015

Dyneprosjekt på symasin

Smådyner får trekk :o) 
Stoffet er fra FRU SOPP


Så ble brått symaskinen tatt frem igjen. Den har stått månedsvis på mellomlagring siden vi snart skal flytte. Men nå er den tatt frem for å sy noe helt annet enn "dyner" men da ble det slått to fluer i en smekk :o) 
Dynene på bilde under er ikke så lekre og delikate. De tilhører en familiekrok i barnehage 
Laknene er borte så da fant jeg ut at jeg kunne øve meg å sy nye. 


Symaskin kjøpte jeg for ett år siden men har ikke vært mye i bruk. Jeg har aldri sydd før (ikke før jeg fikk symaskin) så jeg har mye å lære. Da var det ekstra gøy å kunne sy noe til barn som ikke bryr seg om at sømmene mine er nybegynnersømmer :o)
Og resultatet ble jeg også fornøyd med. Det ser veldig mye mer delikat ut nå og stoffene var fine å sy med. Blir nok en bestilling snart fra den fine nettbutikken FRU SOPP
God søndag :o) 

1 kommentar:

  1. Det ble helt sikkert fint! Flink som prøver :-) SAVNER deg på jobb! Klem fra Hanna

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)