søndag 22. mai 2016

Margeritter og Tusenfryd i nye potter ♡

Mere uteblomster :o) 


Jeg er ikke alltid like kjapp i avtrekker'n og noen ganger tar ting mye lenger tid enn planlagt! 
16 Mai rett etter at #verketblomsterbinderi hadde åpnet for dagen var jeg der for å kjøpe flere blomster. 
Jeg plantet straks ut mange. Men marerittene måtte vente.... De hadde jeg planer om å plante i en gammel potte. Men det viste seg at den var det sprekk i.... Så da måtte jeg kjøpe nye! 
I går fikk jeg kjøpt nye potter men først nå i kveld etter kl 22:00 
gikk jeg ut i småregnet for å plante de ut. 

For deg som ser ekstra godt på bilde ser at verandaen er på god vei til å bli ferdig. Jeg er så glad og gleder meg såååååååå supermye til at den skal bli ferdig :o) 


Tusenfryd blomstene har stått på kjøkkenbenken en stund. Den er så puslete og jeg klarer ikke helt å holde den fin. Nå har de blitt samlet i en potte med mye god jord. Da håper jeg de vokser seg flotte. Om ikke så går de i søpla og jeg får kjøpe noen nye. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)